10.8.2011

Pintaliitohelmet













Minulle ei ole (eikä tule) mustavalkoraidallista isoa Ikean mattoa tai String-hyllyä. Eikä minulle ole sitä valkoista taulua, jonka ylälaidassa on mustalla piirretyt silmät neliöiden sisällä. Mutta nyt minulla on ( ja pysyy) trendikkäät sisustushelmet, jotka ripustetaan seinälle pienellä näkymättömällä naulalla!

 

Ostin persoonalliset Aarikan helmet kirpparilta kolmelle eurolla. Seuraavalla viikolla aloinkin nähdä vastaavia helmiä useiden sisustusjuttujen yhteydessä. Kävi siis "vanhanaikaiset"! No, jos helmet alkaa tuntumaan liian trendikkäiltä, voi ne ripustaa myös kaulaan, tai kieputtaa ranteen ympärille.

5 kommenttia:

Lissu kirjoitti...

Mahtava löytö! Miksi minusta aina tuntuu siltä että muut tekevät niin hyviä löytöjä kirppareilta, mut minä en (juuri) koskaan!

Vai onko kirpparikäyntejä vain lisättävä!?

Olivia kirjoitti...

Hauska postaus - ja kivat helmet ;D Minä olen viime aikoina pohtinut että pitäisikö olohuoneeseemme saada mustavalkoinen matto, mutta nyt tajusin, että minut onkin vain aivopesty! ;)

sisustuskärpänen kirjoitti...

:D Ihmisen mieli on niin mukautuvainen ja muisti lyhyt. Monesti olen olevinaan "ihan itse" oivaltanut jonkun huisin jutun ja sitten huomannut myöhemmin, että aika moni muukin on ollut yhtä älykkäällä tuulella ;D Ja muuten, minusta tuo musta matto on tosi hieno! Samoiten se hylly ja silmätaulu, mutta omaan kotiin en vain ole niitä himoitsemassa!

Nette kirjoitti...

Ihana postaus! Kuinka huojentavaa kuulla etten ole sittenkään yksin ongelmani kanssa; joo, kurkkuani myöten täynnä String-hyllyä, Hang it all- naulakkoa, sitä mustavalkoista Iksun mattoa, Aarnion tuotteita, silmätaulua...blaah.
Unohtakaa ylihinnoitellut ja tylsät design-klassikot; kansalaisrohkeutta ja persoonallisuutta peliin!

sisustuskärpänen kirjoitti...

:D