23.10.2010

Kupit nurin



Katriinan kaupan ikkunassa on aivan mahtavia rakennelmia tällä idealla, mutta meidän keittiön pöydältä löytyy tällaiset vähän arkisemmat versiot. Kynttilänjalkoja voi muunnella lähes loputtomiin! Mieletön etu on myös se, että nämä sopii kuin luonnostaan aina myös kattaukseen. Jos tuntuu, että vähän keikkuu, litistä möntti sinitarraa lautasen pohjaan. Jos meinaat rakentaa oikein korkean tornin, kannattaa avuksi ottaa epoksia. Ihanan kotikutoista, tyylikästä ja yksilöllistä!

10 kommenttia:

JohannaK kirjoitti...

Tosi jännä idea!! :)

Tiia kirjoitti...

Olipas mahtava idis! Täytyy jossain välissä itsekin testailla rakennelmia. Muutenkin täytyy kehaista, että blogisi on inspiroiva, kun näin ensimmäistä kertaa jonkin aikaa seuranneena ryhdyin kommentoimaan :)

b. viuluntarkastaja kirjoitti...

Joulupöytään, ehdottomasti!

Anna kirjoitti...

Sä oot nero!

Heidi kirjoitti...

Kivoja, itse olen vähän samalla idealla yhdistänyt vanhan kakkuvuoan ja pikkuisen maljakon ja tsadam, siitä tuli jalallinen tarjoiluastia. Pitääkin kuvata se jossain vaiheessa omaan blogiin.

Sari. kirjoitti...

Siis nyt mulla menee ihan kuppi nurin...Keittiöön!!!Kiitos ihanasta ideasta!

Atsalea kirjoitti...

Nää on kivoja! Nyt on muuten sun Raikkaat meidän saunaneteisessä. Vähän on kesken vielä, mut tänhetkinen tilanne näkyvissä mun blogissa :)

Kotilo kirjoitti...

Loistavan yksinkertainen idea! Tuommoisesta minä tykkään!

Sokrutin kirjoitti...

Kiitos ideasta!

Pauliinalotta kirjoitti...

Aivan mielettömän loistava idea! Olen kynttilänjalka"hullu" ja tuo ideasi ei ole pälkähtänyt päähäni (miksei miksei)koskaan, joten nyt voinkin ottaa kauniit lasit ja tassit lisäkäyttöön kauniina kynttiläasetelmina! Ja kiitos sinitarravinkistä, tarvitsen tekovinkkejä, koska olen onneton tumpelo :( mutta innokas kuitenkin yrittämään :)