26.11.2009

Vaaleanpunainen joulukuusi




Tässä tämän joulun hirvitys-ihanuus-kammotus-ällötys-hullutus nyt sitten on.
Plantagenilla hurmaannuin tähän niin , että kaappasin kuusen kainaloon kovin paljoakaan miettimättä. Nyt "koekoristelin" sitä, jotta vakuuttuisin tehneeni hyvän löydön. Eihän tämä maksanut kuin 7,90€ ja onhan tämä aika vetävän näköinen!!?? Onhan?
Tietenkin tahdon myös aidon kuusen aatoksi, mutta tämä imellys saa virittää tunnelmaa siihen asti. Ja ainahan tämä varmasti tyttöjen huoneisiin kelpaa tulevina jouluina!? Sillä vaikka vaaleanpunainenkausi katoaa minun elämästäni yhtä varmasti kuin joulukinkku jääkaapista, niin pikkutytöillä vaaleanpunainen on muotia ainakin ensimmäiset kahdeksan vuotta!

8 kommenttia:

Päivikki kirjoitti...

Ouu nouu! Nyt pyörryn...

AnneVee kirjoitti...

Oliko siellä myös mustia? Sellaisia oli viime vuonna Hemtexissä, enkä tajunnu ostaa ja koko vuoden on harmittanu.

Sokrutin kirjoitti...

Oho.. aika kähee X)

Parolan asema kirjoitti...

On vetävän näköinen, todella pähee! Ei yhtään paha :)

ei pöllömpi kirjoitti...

Oi, ihastuttava!Ihana blogi sinulla. Oioioi ja mahtavia ideoita ihan en vielä kokonaan kerinnyt kahlaamaan läpi...

Anonymous kirjoitti...

Täydellinen! Mä ite oon inhonnu joulua jostain 10-vuotiaasta. Mua on inhottanu punanen iha pienestä ja kaikki ne koristelut ja jutut ja se hössäys erityisesti. Päästään juhannuksesta eroon, ni kaupat on täynnä joulukamaa ja ällöttäviä joululauluja. Musta tollaset ei niin jouluiset asiat on hyvä juttu. Ei sitä joulua ole pakko viettää samallalailla ku aina ennen. Ite vedän jouluaattona pihvin ja katson raketteja kanarialla. En siis mitenkään kiellä tai arvostele muita. Musta on ihana, että sä puhut jouluvalmisteluista, mutta sillee rauhanomaisesti ja vähä rajoja rikkoen. Ja musta on ihana seurata ton tein kotinurkkien muutostilaa. Siellä on ihania ideoita ja mä oon suorastaan kateellinen kaikelle tolle. kiitos!-Jaana

Jonna kirjoitti...

Tämähän on ihan ällöttävän ihana! Voisin tuollaisen meillekin haluta, jos niitä täältä päin saisi.

Sisustuskärpänen kirjoitti...

AnneVee: En muista oliko Plantagenilla mustia, mutta ainakin Kodin Ykkösillä on mustiakin kuusia :)Ja kiitos kaikille kun "tsemppasitte" minua tämän vähän itseäni arveluttavan löydön suhteen :)